Különleges szakmai kihívás a fiatalokkal való kommunikációs kampányok tervezése, főleg akkor, ha számukra szinte már teljesen idegen csatornán próbálunk nekik üzeneteket eljuttatni.
2016-ban kezdtük el a “Holnap Tali!” websorozattal egy Y és Z generációs közösség építését. A folyamatos párbeszéd természetesen nem lehetett teljes közösségi média felületek használata nélkül. Készítettünk tartalmat a Facebookra, Youtube-ra, Instára, de a 3 év alatt nem maradhatott ki a Musically avagy a TikTok sem.
A bevezetés kezdeti sikerei után az MTVA-val való partneri együttműködésben kísérletet tettünk a sorozat klasszikus broadcast felületen való terjesztésére. Erre a Petőfi TV adott lehetőséget azzal, hogy napi rendszerességgel fő műsoridőben sugározta a “tartalmat”. 6 évadot készítettünk, összesen több mint 240 epizódot. A műsor spinoff-jaként 2017 őszén, a sorozat szereplőivel egy színdarabot készítettünk SunCity címmel, amely Szente Vajk rendezésében és ismert színészek közreműködésével évekig a Pesti Magyar Színház repertoárján volt.